<$Bl
Ana Sayfa           Mancılık Köyü Web Sitesi Sanal Alemin Kralı

Ana Sayfa

REKLAMLAR

Küçükköy Metro
Orhan Toroman
Ayşe Parmaksız
İstanbul
Tel: 0 212 477 94 48

Karesi Finans
Ali Osman Aydemir
Almanya
+491742428898

Ali Bakkal
Ali Başol
Mancılık Köyü
Tel:0266

Telioğlu Et Lokantası
Hüseyin Telli
Mancılık Köyü
Tel:0266

Onat Ticaret
Yakup Onat
Gönen
Tel:0266 772 58 53

Hanaylı Matbaacılık
Halil Hanaylı
İstanbul
Tel:0212 501 20 62

Mancılık Site Yöneticisine mail göndermek için lütfen aşağıdaki buttona tıklayın

Send E-mail

IP adresi

a name="<$BlogItemN7716198703546546871> <$BlogItemB

ARKADAŞLAR
Bir zamanlar bende
Özgür kuşlar gibi,
Gökyüzünde uçar,
Denizde avlanırdım
Bir çok arkadaşlarım vardı.
Onlarla toplanırdık.
Beraber gezer,
Beraber avlanırdık.
Onlarla unutulmayacak
Bir çok anlar yaşadık.
Şimdi hepsi mazide kaldı.
Onlar orada, ben buradayım.
Bizler tıpkı,
Bir kedinin,
Kuş yuvasını dağıttığı
Gibi dağıldık.
Herkes bir köşeye çekildi
Kimi okudu kimi evlendi.
Bende gurbet yoluna çıktım
Herkes gibi.
Hayaller ülkesi olan
Almanya’ya geldim,
Nice hayaller kurarak
Herkes gibi
Geri dönünce
Rahat edeceğimi düşündüm.
Fakat Almanya’ya
Hiçte gözüktüğü gibi
Hayaller kurduğu gibi
Çıkmadı
Geri dönmek istedim.
O da olmadı
Çünkü arkadaşlara ne diyecektim.
Onların suratına nasıl bakacaktım
Bir baltaya sap bile olamadık
Olalım dediysek de
Hep engellerle karşılaştık.
Bunlar kaderin çizdiği yoldu.
Benim kader yolum.
Bu yolda hep savaştım.
Savaşmaya da devam edeceğim
Arkadaş siz beni
Hiç merak etmeyin
Ben size söz verdiğim gibi
Bir gün arabamla gelip
Sizi gezdireceğim.
Fakat o günü
Bende bilmiyorum
Ne zaman?
Şeytanın bacağını kırarsam
Arkadaşlar o zaman.

Ali Osman AYDEMİR
GRÖTZİNGEN


BENİ KALPTEN
YAKAN GÜZEL

Bir kız gördüm
Candan bakışlı
Yüzü baldan tatlı
Kalbi benden saklı

O güzel gözlerini
Saçının her telini görünce
Aşık olmamak elde değil
Görüpte sevmemek
İçten değil

O güzellikleri gördükçe
İnsan bir tuhaf oluyor
Kendini tutamıyor
Ve hemen aşık oluyor

Bende görüp sevdim seni
Bana bakmayıp üzdün beni
Başkasına bakınca
Kahredip öldürdün beni

Öyle bir candan
Güzellikle bakmayla
İnsanı kalpten yakıyor
Beni de kalpten yaktı.

Ali Osman AYDEMİR
GRÖTZİNGEN


GECE PERİSİ
Evet bakıyorum
Fakat nereye?
Yıldızlara doğru
Ve işte girmeye uğraşıyorum.
Bende bilmiyorum nereye
Evet bir yıldız kaydı
Dilek tutuyorum

Evet bakıyorum
Bir şeyler görmeye uğraşıyorum
Görüyorum.
Gördüğüm ay ve yıldızlar
Yıldızları sayıyorum
Milyonlarca var
Arada hayal kuruyorum
Fakat hepsi karışıyor.
Kendime geliyorum.
Düşünüyorum
Çıkmazlara saplanıyorum.
O anda onu karşımda görüyorum
Ona el sallıyorum
Bilmiyorum beni gördünmü?
Gördüğünü umuyorum
Ve düşünmeye devam ediyorum.


Ali Osman AYDEMİR
GRÖTZİNGEN